Buharija | 2946
HADIS
Ebu Hurejra, radijallahu anhu, je rekao: Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, izjavio je:
Naređeno mi je da se borim protiv svijeta sve dok ne bude izgovarao: Nema Boga osim Allaha. Pa ko izgovori: Nema Boga osim Allaha, sačuvao je od mene sebe i svoj imetak, osim kada to islam zahtijeva, a njegov (konačni) obračun pripada Allahu." (Buharija, 2946)
ARAPSKI
حَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ، أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيَّبِ، أَنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ ـ رضى الله عنه ـ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم " أُمِرْتُ أَنْ أُقَاتِلَ النَّاسَ حَتَّى يَقُولُوا لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ. فَمَنْ قَالَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ، فَقَدْ عَصَمَ مِنِّي نَفْسَهُ وَمَالَهُ، إِلاَّ بِحَقِّهِ، وَحِسَابُهُ عَلَى اللَّهِ
Zagovornici rata protiv cijelog svijeta uzimaju ovaj hadis za svoju argumentaciju. Prema Jusufu El-Karadaviju značenje ovog hadisa da se trebaju ubijati ljudi zbog vjere nikada niko od autoriteta, bez obzira je li riječ o fekihima, muhaddisima ili muffesirima, nije zastupao. Muhamed el-Gazali je smatrao da je ovom hadisu 'učinjenja nepravda'. Ovaj hadis se odnosi na vrijeme kada su idolopoklonici uskraćivalo pravo muslimanima na postojanje, ne poštujući nijedan sporazum. Određeni član el u riječi nas (ljudi) upućuje da se radi o poznatim ljudima. Čak i Ibn Tejmijje, čija mišljenja se nerijetko koriste za nasilne akcije, smatra u svojoj poslanici Kadetu fil kitalil kuffar da se ovaj hadis odnosi isključivo na one koji su ratovali protiv Poslanika, a.s. i muslimana, jer „Poslanikov, a.s. životni princip je bio da se nikada nije borio protiv onoga koji je s njim u miru bio“. Opisi agresora i tlačitelja kao onih koji odbijaju vjeru ili ljudi idolopoklonika ne znači da se protiv njih treba boriti zbog toga što su nemuslimani. Historijski gledano, ovi agresori jesu bili nemuslimani. Ustvari, Kur’an dozvoljava borbu i protiv muslimana ako su oni agresori, a ukoliko su druga sredstva i pokušaji uspostavljanja mira i pravde propali (49:8-9). Pitanje ili osnov dozvoljavanja borbe leži u prisustvu agresije, a ne u različitosti religijske pripadnosti.