Muslim | 1165
HADIS
Rekao je Salim b. 'Abdullah b. Omer, da je njegov otac kazivao:
Čuo sam Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da kaže o Lejletu-l-kadru: Neki od vas su usnili da je ova noć u prvih sedam dana, a neki su usnili da je u posljednjih sedam dana. Tražite je u posljednjih deset dana. (Muslim 1165)
ARAPSKI
أَخْبَرَنِي سَالِمُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، أَنَّ أَبَاهُ، - رضى الله عنه - قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ لِلَيْلَةِ الْقَدْرِ " إِنَّ نَاسًا مِنْكُمْ قَدْ أُرُوا أَنَّهَا فِي السَّبْعِ الأُوَلِ وَأُرِيَ نَاسٌ مِنْكُمْ أَنَّهَا فِي السَّبْعِ الْغَوَابِرِ فَالْتَمِسُوهَا فِي الْعَشْرِ الْغَوَابِرِ " .
Više je od 40 mišljenja islamskih učenjaka u pogledu određivanja Noći kadr. Neki kažu da je bila samo u vremenu Poslanika islama, Muhammeda, s.a.v.s., te da je zatim dignuta.
Međutim, većina ashaba i islamskih učenjaka smatra da je ona aktuelna sve do Sudnjeg dana. To se, eksplicite, vidi iz predaje u kojoj je Ebu Hurejre, r.a., bio upitan o tome da li je ta noć dignuta ili ne, pa je odgovorio da u svakom ramazanu ima ta noć. Dakle, niko ne sumnja da je ta noć u ramazanu. Jedina nedoumica je: koja je to noć ramazana? Izuzetak su 'Abdullah b. Mes'ud, r.a., Ebu Hanife i još neki koji smatraju da je to jedna od noći u toku godine, ne želeći je preciznije odrediti ljudi tokom cijele godine bili angažirani u ibadetu.
Ebu Rezin el-'Ukajli tvrdi da je to prva noć ramazana. Ibn Mulekkin smatra da bi to mogla biti 15. noć, a Hasan el-Basri drži da je to 17. noć. Neki misle da je to 18., odnosno, 19. noć. Ebu Se'id el-Hudri, r.a., i Imam Šafija smatraju da je to 21, neki 23, a ima onih koji misle da je to 24., 25., 26. i 29. noć.
Poslanik, s.a.v.s., u ovom i brojnim drugim hadisima, pobliže ju je smjestio u posljednjih deset noći ramazana.