To su četvorica hulefaur-rašidina. Za ovaj redosljed postoji idžma'/konsenzus svih islamskih učenjaka, kako nam to prenosi Šafija i drugi, a podloga za im je hadis koji prenosi Buhari sa takvim značenjem.

El-Hakem ibn Hadžel kaže da je čuo Aliju, r,a., kako kaže: „Koga god čujem da meni daje prednost u odnosu na Ebu Bekra i Omera, r.a., ja ću ga bičevati sa onoliko bičeva koliko se bičuje za potvoru.“ 

Alkame ibn Kajs je rekao: Alija, r.a., nam je održao govor, te je rekao: "Doprlo je do mene da neki ljudi daju prednost meni nad Ebu Bekrom i Omerom...Ko tako nešto kaže taj je učinio potvoru i njemu pripada kazna koja se primjenjuje za potvoru. Najbolji ljudi nakon Allahovog Poslanika, s.a.v.s., su Ebu Bekr, zatim Omer. 

Od znakova uzajamnog poštivanja ashaba i Ehlul-bejta (Alijine i Fatimine porodice) je da su pripadnici Ehlul-bejta nadijevali imena od najpoznatijih ashaba, kao što su Ebu Bekr, Omer, Osman i slično. 

Malo je poznato da je Alija, r.a., osim Hasana i Husejna, imao i sinove Omera, Ebu Bekra i Osmana. 

Dža’fer es-Sadik nadjenuo je svojoj kćerki ime Aiša, kao i Musa el-Kazim, Alija er-Rida i Alija el-Hadi. 

 

Autor: Fuad Sedić