Apokrifni hadisi u tefsiru

Kada je hadis apokrifan, na to se prvenstveno misli da je vještački proizveden, namjerno podmetnut Allahovom Poslaniku, a.s., odnosno taj hadis je lažan i nikako ga nije izrekao Poslanik. Bez obzira kakav bio cilj nastanka konkretnih apokrifnih hadisa, bitno je napomenuti da su svi islamski učenjaci saglasni oko toga da se oni ne mogu navoditi za bilo koju svrhu, osim u tu da se ukaže da je takav hadis apokrifan. Ko ove hadise prenosi, bez da ukaže da su apokrifni, zapada u veliki grijeh i takav se uvrštava u lažove koji lažu na Poslanika, a.s.

IZVORI

Adilović, A. (2003). Velikani tefsirskih znanosti. Travnik; 

Halilović, S. (2015). Osnovi tefsira. Sarajevo: Dobra knjiga;

Karić, E. (1995). Uvod u tefsirske znanosti. Sarajevo: Bosanska knjiga;

Handžić, M. (1972). Uvod u tefsirsku i hadisku nauku. Sarajevo: Gazi Husrev-begova medresa; 

Tufo, M. (2004). Temelji tefsirske i hadiske nauke. Sarajevo: Fakultet islamskih nauka.