Tabi'ini- za razliku od ashaba - nisu slušali tefsir od Allahovoga Poslanika, s.a.w.s., niti su bili svjedoci okolnostima u kojima se objavljuje ovaj ili onaj dio Kur'ana, a.š., pa su se, zbog tih činjenica, u vezi sa njihovim tefsirom iskristalisala dva mišljenja:

  1. njihov tefsir se prihvata i
  2. njihov tefsir se ne prihvata.

Ebu Hanife je rekao:"Ono što je došlo od Allahovoga Poslanika, s.a.w.s., - to se prihvata i po tome se postupa; ono što je došlo od ashaba - tu pravimo izbor; a ono što je došlo od tabi'ina - ta oni su ljudi kao i mi."

Većina mufessira prihvata mišljenja tabi'ina u tefsiru.

Dhehebi smatra da ne treba obavezno prihvatati ono što je došlo od tabi'ina osim u onim slučajevima kada o nekom pitanju nema mjesta za razum. Ako tabi'ini imaju konsenzus o nekom pitanju - smatra ovaj vrsni poznavalac historije tefsira - nama je dužnost da to prihvatimo i da ne uzimamo u obzir neko drugačije mišljenje.

Autor: Džemaludin Latić