Protiv nje treba da upotrijebimo časopise, radio, televiziju, džamiju, predavanja, policiju i druge ljude. Jer, mi smo u ratu protiv dilera droge koja je postala dio općeg rata započetog protiv muslimana. Stoga moramo biti spremni za ovaj sukob i pokušati zaštititi našu djecu. 

Dužnost je svakog oca i majke da dobro otvore oči i prate kretanja i postupke svoje djece. Vidjeli smo u filmovima šta su ovi dileri u stanju učiniti kako bi droga dospjela do naše omladine, a da roditelji nisu ni svjesni šta se desilo njihovoj djeci. Dijete odlazi do svoga kolege pod izgovorom učenja, a u stvari odlazi u ovo leglo zla i mračnjaštva kako bi postalo žrtva dilera droge kojiće s njime postupati kako htjednu. 

Moramo se probuditi i preuzeti svoje odgovornosti, jer svi smo mi pastiri i svi ćemo biti pitani za naše stado. Moramo se boriti protiv ove nesreće, i to kažnjavanjem, tako što će se uživalac droge propisno kazniti. Istina, on je žrtva, ali on je odgovoran pred Allahom, Šeri'atom i zakonom, i mora se kazniti isto kao i onaj koji pije alkohol. Kažnjava se bičevanjem ili zatvorom i kazna je zaista neophodna. 

Što se tiče onoga ko postane ovisan i sam se otkrije kao takav, moramo ga liječiti i pomoći mu u tome. Jer, njegovo priznanje je neka vrsta pokajanja, a ko se pokaje Allah mu pokajanje prima. Takvima moramo otvoriti svoja srca i pomoći im protiv njihovih strasti i protiv njihovih šejtana. 

Međutim, oni prema kojima ne treba da imamo samilosti niti popuštanja su trgovci drogom, oni koji trguju ovim bijelim, zelenim ili žutim otrovom. Treba ih uhvatiti i žestoko kazniti. Još prije nekoliko godina sam rekao da kazna za njih treba biti smrtna, jer oni svojim milionima zatvore mogu pretvoriti u ugodna boravišta. Šta više, mnogi od njih zatvor učine gnijezdom za krijumčarenje droge i mjestom za sklapanje poslova. Boraveći u zatvoru oni rukovode mrežom za rasturanje ove robe. Stoga zatvor ne predstavlja kaznu za njih, niti odgojno-popravnu mjeru, nego je jedina mjera koja iz može odvratiti - smrtna kazna. 

Islam je propisao kisas (odmazdu) za onoga ko ubije jednog čovjeka: "Ako neko ubije nekoga ko nije ubio nikoga, ili onoga koji na Zemlji nered ne čini - kao da je sve ljude poubijao". Onaj ko se usudi da ubije jednu osobu, uradiće to i drugi put: "O vjernici! Propisuje vam se odmazda za ubijene", pa se na onome koji namjerno ubije mora izvršiti smrtna kazna. Ako tako postupimo omogućit ćemo drugim ljudima da ostanu živi, kao što konstatuje i Kur'an: "U odmazdi vam je - opstanak, o razumom obdareni, da biste se ubijanja okanili!"

Ako se mora izvršiti odmazda nad onim ko ubije jednu osobu, šta slijedi za one koji ubijaju čitava društva, uništavaju narode i zatiru ih putem droge? Sve to čine da bi stekli bilione, da bi prisvojili bogatstva na račun ljudskih života, gradeći dvorce od ljudskih lobanja i ukrašavajući ih ljudskom krvlju. To su otpadnici kamenoga srca, tirani kojima nema lijeka osim kazne smrću. Ovdje na istoku poneke kazne dostižu do ubistva, jer im je cilj da opomenu druge. U hadisima je takav slučaj da neke kazne dostižu stepen ubistva, iako ne spadaju u poznate šeri'atske kazne, jer ta djela izazivaju veliki nered na Zemlji. U susjednoj Saudijskoj Arabiji učenjaci su odredili da se onaj ko kidnapuje ženu i zatim je siluje kazni smrću, pa makar bio i neženja. Ovaj grozni zločin koji sije strah među ljudima i zaslužuje ovakvu kaznu, te je ovo mišljenje ispravno. 

Takođe i prema ovim zločincima, trgovcima drogom, koji se bogate na račun ljudskoga zdravlja i uma, moramo odrediti istu mjeru i za njih nema kazne izuzev smrtne. S druge strane, oni se suprotstavljaju Allahu i Njegovu Poslaniku i čine nered na Zemlji. Na njih se odnose Allahove riječi: "Kazna za one koji protiv Allaha i Poslanika Njegova vojuju i koji nered na Zemlji čine jeste: da budu ubijeni, ili razapeti...", "to im je poniženje na ovom svijetu, a na onom svijetu čeka ih patnja velika". Oni su ti koji se bore protiv Allaha, dž.š., i to na najžešći način, te se ovaj ajet odnosi i na njih. 

Braćo, mi se moramo boriti protiv onih koji žele uništiti našu zajednicu i našu djecu, jer oni su ubice koje ne ubijaju samo pojedinca nego čitav Ummet, pa se moramo udružiti u borbi protiv njih. Kad je u pitanju dokazivanje da su ove stvari zabranjene, zaboravio sam reći da su droge u suprotnosti sa intencijama Šeri'ata, jer je Šeri'at došao da zaštiti osnovne ljudske vrijednosti. Tih vrijednosti je pet: vjera, život, razum, potomstvo i imetak. Šeri'at je došao da zaštiti ove osnovne ljudske vrijednosti i svi njegovi propisi, počev od ibadeta pa do međuljudskih odnosa, propisa vezanih za brak, tužilaštvo i kaznene mjere, vezani su za zaštitu ovih pet vrijednosti, te za ono što ih upotpunjuje i što je u vezi sa njima. 

Droga je u suprotnosti sa vjerom jer odvraća od sjećanja na Allaha, dž.š., i namaza. Onaj ko padne u ovu zamku ne trudi se da obavi namaz, hadžddž, da posti, uči Kur'an ili spominje Allaha, niti da uradi bilo kakvo dobro djelo. Njegov život i volja su uništeni, te je droga sa ovog stanovišta protiv vjere. Ona je protiv života jer uništava ljudski život i zdravlje i čovjek priželjkuje smrt, ako mu ona već nije pokucala na vrata. A ko od njih još nije umro umire na drugi način, jer kakva je vrijednost života u kome čovjek izgubi volju i nije u stanju da učini bilo šta, da radi, inovira i napreduje. Takav čovjek je u stvari mrtav iako izgleda živ. 

Ona je protiv razuma jer ga uništava i čini ga potpuno neuračunljivim. Ona je protiv očuvanja potomstva jer ga ugrožava i dovodi u opasnost. Čovjek koji je postao ovisan o drogi i upao u mrežu njenih dilera, nije u stanju da vodi računa o djeci niti ženi. Stoga mnogi od njih upropaštavaju svoje potomstvo, jer su izgubili osjećaj za odgovornost. Droga je protiv zaštite imovine jer čovjek radi nje upropaštava svoj imetak; i ne samo to, nego ga krade od drugih i troši ga na ono što mu šteti i što ga uništava. Tako je droga u suprotnosti sa svim ovim vrijednostima, protiv vjere, života, razuma, potomstva i imetka, te stoga niko ne treba da sumnja u njenu zabranu. 

Kako se zaštiti od ove pošasti i šta je lijek za nju? Realno govoreći nema stvarnog lijeka niti zaštite od nje. Lijek može da bude jedino sprječavanje njenog krijumčarenja i rasturanja, izvršavanje smrtnih kazni nad onima koji njome trguju. Međutim, do njih je teško doprijeti jer su dobro maskirani i kriju se iza drugih. Treba poduzeti neke preventivne mjere, jer je gram zaštite bolji od tovara lijekova, a najbolju zaštitu od nje predstavlja vjerski odgoj. Vjera je prvi zaštitnik i prvo oružje koje trebamo upotrijebiti u borbi protiv ovog smrtonosnog i razarajućeg poroka. To ćemo postići ako odgojimo našu djecu na vjerskim osnovama i omogućimo im život u dobroj okolini. Ako budemo znali kako da im odaberemo dobre i iskrene prijatelje, te da ih ne prepustimo lošem društvu koje će ih iskvariti i uništiti im život. Ako uspijemo da omogućimo našoj djeci da žive u ispravnom okrilju gdje će se voditi računa o njihovom razumu i željama, u kojem će biti podučavani da budu bogobojazni, da ih Allah uvijek nadzire i kontroliše, da vjeruju u drugi svijet, polaganje računa, Džennet i Džehennem... ako uspostavimo kod njih ovakvu samokontrolu i ove odgojne vrijednosti, te razvijemo u njihovim dušama ovu živu svijest, time smo podigli branu između njih i ovog poroka. Mladić koji se pridržava načela svoje vjere je posljednji koji će okusiti ovaj porok, jer on izbjegava čak i cigaretu, smatrajući je haramom. 

Prvi i osnovni porok predstavlja cigareta, a nakon nje se prelazi na druge stvari. Pobožni mladić ne puši cigarete niti konzumira bilo koji od ovih poroka, na kakav god to način bilo: ušmrkavanjem, žvakanjem ili putem injekcije. On je potpuno sačuvan od ovih poroka i živi u čistoj i zdravoj atmosferi. Dilerima droge je potpuno nemoguće doprijeti do onoga ko odlazi u džamiju, druži se s Kur'anom i praktikuje islam. Jer, Allah, dž.š., ga je zaštitio zbog njegovih imena i slijeđenja ispravnog puta, tako da ljudski ni džinnski šejtani nisu u stanju da mu naude: "Ali ti, doista, nećeš imati nikakve vlasti nad robovima Mojim! A Gospodar tvoj je dovoljan kao zaštitnik!"

Braćo, praktikujte vjeru, sačuvajte svoju djecu odgajajući ih islamskim odgojem, omogućite im život u zdravoj sredini, tako što će biti pod kontrolom ispravnih učitelja i odgajatelja. Nemojte ih zapostavljati i puštati da se utope u društvo kao što se topi so u vodi, jer je to najopasnije. Mi smo napadnuti i ugroženi sa svih strana i na razne načine, te stoga moramo paziti na svoje sinove. Vodite računa o svojoj djeci, podučite ih namazu, islamskom odgoju, vjerskim obavezama, činjenju dobra i borbi protiv zla i povežite ih sa čestitim ljudima. Samo na ovaj način se možemo suprotstaviti ovom smrtonosnom poroku i zaštiti našu djecu, omladinu i društvo od svih onih koji im žele nanijeti zlo...

Prijevod sa arapskog jezika: Dževad Hrvačić