Ovd osobina Poslanika, s.a.v.s., koje se nalaze u knjigama ehli-kitabija (sljedbenika Tevrata i Indžila) je i to: da će on naređivati dobro, a odvraćati od zla, dozvoljavati lijepa jela, a zabranjivati ružna. Tako je Poslanik, s.a.v.s., dozvoljavao sve što je lijepo i dobro. Židovima su bila zabranjena neka lijepa jela za kaznu, kao što kaže Allah, dž.š..: "I zbog teškog nasilja Jevreja mi smo im neka lijepa jela zabranili koja su im bila dozvoljena, i zbog toga što su mnoge od Allahova puta odvraćali i zato što su kamatu uzimali, a bilo im je zabranjeno, i zato što su tuđe imetke na nedozvoljen način jeli..."5 Allah, dž.š., im je zabranio neka lijepa jela zbog ovih nepravdi i velikih grijeha. 

Što se tiče Muhamameda, s.a.v.s., on je svome Ummetu dozvolio sve lijepe stvari, a zabranio ružne. Zabranio je samo ono što je ružno, štetno i ono što škodi čovjeku. Islam zabranjuje neke stvari zbog ružnoće, materijalne i duhovne štetnosti, štete koja je već poznata ili one koja će se tek otkriti, zbog štetnosti po pojedinca i društvo, tijelo i mozak. U islamu je zabrana povezana sa štetnošću i štetnim posljedicama, pa ko može reći da su opojne droge korisne i lijepe? One su ružne i štetne stvari i zato vidimo da ih čitav svijet zabranjuje. Postoje mnoge države koje nažalost dozvoljaju opojna pića, ali zabranjuju droge, jer su svi uvjereni da su to ružne i štetne materije za pojedinca i društvo. 

U Kur'anu stoji: "Ne bacajte se svojim rukama u propast", zatim: "O vjernici, jedni drugima na nedozvoljen način imanja ne prisvajajte, - ali, dozvoljeno vam je trgovanje uz obostrani pristanak - i ne ubijate sami sebe! Allah je, doista, prema vama milostiv".6

Oni koji prodaju drogu prisvajaju tuđu imovinu na nedozvoljen način, a oni koji je uživaju sami sebe ubijaju. To ne mora biti brzo, ali sigurno predstavlja polagahno i sigurno samoubijstvo. Islamski učenjaci su rekli da muslimanu nije dozvoljeno da konzumira hranu ili piće koje će mu naškoditi, jer ovo tijelo nije njegovo vlasništvo nego Allahovo, Allah mu ga je darovao u emanet. Stoga nije dozvoljeno da pronevjeriš ovaj emanet tako što ćeš sam sebi naškoditi i nanijeti štetu svome tijelu. Stoga je Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Nije dozvoljeno činiti štetu ni sebi ni drugom".

Skupina muslimana bila je u izvidnici na čelu sa Amrom ibn el-Asom, koji je jedne noći doživio poluciju u snu. Kada se probudio uzeo je tejemmum i klanjao kao imam ashabima. Neki mu nisu dali za pravo što je tako učinio, pa su se požalili Poslaniku, s.a.v.s., Poslanik, s.a.v.s., ga je upitao: "Zar si klanjao ashabima bez gusula?" On je odgovorio: "Božiji Poslaniče, bila je vrlo hladna noć, a ja sam se sjetio Allahovih riječi: "Ne ubijajte sami sebe! Allah je, doista, prema vama milostiv". Poslanik, s.a.v.s., se nasmija na njegov odgovor, čime je potvrdio ovaj Amrov postupak. Stoga, čovjeku nije dozvoljeno da prouzrokuje svoju smrt čak ni zbog ibadeta, pa kako da prouzrokuje voju smrt uzimajući drogu? Ovo se može razumjeti iz Kur'ana i Sunneta.

Postoji predaja od Ummu Selme, radijallahu 'anha, koja je u hadisu kojeg prenosi Ebu Davud rekla: "Božiji Poslanik, s.a.v.s., je zabranio sve što opija i omamljuje". Ono što opija je poznato, a ono što omamljuje je materija koja čini tijelo malaksalim i obamrlim, a to je droga. Tako je Poslanik, s.a.v.s., spojio drogu sa opojnim pićem u istom kontekstu, zabranivši i jedno i drugo. 

Ovo su tekstovi iz Kur'ana i Sunneta i saglasnost učenjaka iz svih mezheba o zabranjenosti droga. U njihovo doba bio je poznat hašiš, a zatim opijum, ali danas su droge daleko opasnije, učinkovitije i razornije. To je bijeli otrov koji se pojavio, a koga nazivaju "prahom" - kokain i heroin, čiji je transport mnogo lakši, a cijena mnogo veća. Nekoliko grama ovih droga procjenjuje se milionima. One zarobljavaju ljude jednim ušmrkavanjem čime odmah postaju ovisnici o njima. Do omladine, ljudi i žena droga dolazi na razne načine. 

Trgovci drogom 

Ovi lopovi, trgovci drogom, koji su objavili rat Allahu i Njegovom Poslaniku mobilišu ljude koji će proširiti ovaj otrov među ljudima. Ako neko padne u njihovu mrežu njegov život je završen i uništen. Postaje osobom koja ne vlada sobom i ne može kontrolisati svoju sopstvenu volju niti samostalno prosuđivati. Od onog trenutka kada uzme ove otrovne materije postaje čovjek kao luđak i odmah počinje da traga za onim ko će mu obezbijediti novu dozu. Ako je posjedovao kakav imetak trošit će ga dok ne nestane, a potom će krasti od svoga oca, brata, rođaka, prijatelja ili preduzeća u kome radi. Ukrast će od bilo koga kako bi se odazvao ovom razarajućem poroku i neće prezati od bilo kakvog djela. Time čovjek postaje slab i ranjiv, a neprijatelji ovog Ummeta mogu takvog iskoristiti da radi za njih i da špijunira svoju državu, porodicu i ljude koji su mu najbliži.  Njegov imunitet je oslabljen, a volja slomljena. Stoga ćemo naći neprijatelja islama, Allaha i Ummeta kako pokušava ubaciti ovaj otrov među muslimane. Izrael, pored toga što pokušava da ubaci sidu među muslimane, bori se, također da proširi i prokrijumčari drogu među njih, kako bi umrtvila njihovu volju, duh otpora i duševnu snagu.

Autor: Jusuf El-Karadavi