Uzvišeni kaže: «A ako vi Poslanika pomoći nećete», tj. ako vi ne pomognete Allahovom Poslaniku, pa zaista je Allah, dželle šanuhu, njegov Pomagač, Podržavatelj i Čuvar, kao što mu je i pružio podršku Svoju – «...onda kada su ga nevjernici nagnali da bježi, a s njim samo drug njegov bi...», tj. u godini Hidžre ('amul'-hidžreh) kada su ga mnogobošci namjeravali ubiti, zatvoriti ili uništiti, izašao je bježeći u pratnji njegova prijatelja i druga Ebu Bekra b. Ebi Qahafe, pa su se sklonili u pećini Sewr tri dana, da bi se prema Medini vratila potjera koja je išla za njihovim stopama. Ebu Bekr, neka je Allah zadovoljan njime, se zabrinuo da ih neko ne primijeti, pa da tako Poslaniku, neka je Allahov spas i blagoslov na njega, ne bude kakvo zlo učinjeno. Vjerovjesnik, neka je Allahov spas i blagoslov na njega, ga je smirivao, bodrio i govorio: ¨O Ebu Bekre, šta misliš o dvojici s kojima je Allah treći (ja eba Bekr ma zannuka bi isnejni Allahu salisuhuma)?¨ Kao što prenosi Imam Ahmed: ¨Kazivao nam je 'Affan, obavijestio nas je Hemam, prenio nam je Sabit od Enesa da mu je Ebu Bekr govorio: 'Kada smo bili u pećini, rekao sam Vjerovjesniku: Da je neko od njih pogledao u svoja stopala, ugledao bi na nas ispod (lew enne ehaduhum nezare ila qademejhi le ebsarna tahte qademejhi),' pa je Vjerovjesnik rekao: 'O Ebu Bekre, šta misliš o dvojici s kojima je Allah treći?¨ Ovo navode Buhari i Muslim. 

Zato Uzvišeni kaže: «Pa je Allah podario Svoju sigurnost njemu...», tj. Svoje učvršćenje i Svoju pomoć na Poslanika (te'jiduh we nasruhu 'alejh), neka je Allahov spas i blagoslov na njega, -prema najraširenijem mišljenju – a navodi se i Ebu Bekru. Prenosi se od Ibn 'Abbasa i drugih da su rekli: ¨Allahova sigurnost nikada nije napuštala Vjerovjesnika, a to ne znači da ona nije posebno obnovljena u ovoj situaciji,¨ - i zbog toga je Uzvišeni rekao: «...a njega vojskom pomogao koju vi niste vidjeli...», tj. melekima. 

«...i učinio da riječ nevjernika bude donja. A Riječ Allahova, pa – ona je gornja!» Ibn 'Abbas je rekao: ¨Misli se na riječ onih koji ne vjeruju: riječ mnogoboštva (širka), a Allahova je Riječ: Nema drugog boga osim Allaha (la ilahe illellah)!¨ Buhari i Muslim prenose od Ebu Musa el-Eš'arija, neka je Allah zadovoljan njime, da je rekao: ¨Upitan je Allahov Poslanik, neka je Allahov spas i blagoslov na njega, o čovjeku koji se bori iz hrabrosti i čovjeku koji se bori iz oholosti i čovjeku koji se bori iz dvoličnosti; koji se od njih bori na Allahovom putu (fi sebilillah)? Poslanik, neka je Allahov spas i blagoslov na njega, je odgovorio: 'Ko se bori da Allahova Riječ bude gornja (li tekune kelimetellehi hije'l-'ulja), on se bori na Allahovom putu!¨

«A Allah je silan...» tj. u kažnjavanju i pomaganju (fi intiqamih we intisarih), i ne odbija onog ko od Njega zatraži utočište, «...i mudar.» u Svojim Riječima i Svojim djelima (fi aqwalih we ef'alih).

(Hafiz Imad al-din Ibn Kethir, Tafsiru'l-Qur'ani'l-'azim, II, Džem'iyya ihya' al-turath al-islamiyy, Kuwait, 1414./1994.,  str. 472-3.)