Tirmizi | 772
HADIS
Prenosi se od Ebu Seida el-Hudrija koji je kazao:
" Zabranio je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, dvije vrste posta: post prvog dana Kurban-bajrama i post prvog dana Ramazanskog bajrama."
ARAPSKI
عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَنْ صِيَامَيْنِ يَوْمِ الأَضْحَى وَيَوْمِ الْفِطْرِ .
Nevevi u komentaru Muslimova Sahiha veli: Učenjaci su jednoglasni u mišljenju da je haram postiti ova dva dana, svejedno da li se radilo o dobrovoljnom, zavjetnom ili postu radi iskupa (keffareta). Ukoliko bi se neko svjesno zavjetovao da će postiti baš ova dva dana, prema mišljenju Safije i većine učenjaka, ne bi bio obavezan ispuniti takav zavjet, niti bi ih naknadno morao napaštati. Ebu Hanife smatra da je obavezan takav zavjet ispuniti, tako što će napostiti ta dva dana. A ukoliko bi ih i postio, to bi mu, smatra on, vrijedilo.