Tirmizi | 776

HADIS

Prenosi se od Ibn Abbasa:

"Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, je pustio (sebi) krv, a postio je."

ARAPSKI

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم احْتَجَمَ وَهُوَ صَائِمٌ .

KOMENTAR HADISA

I Ebu Hanife, na temelju hadisa spomenutih u ovom poglavlju, smatra da puštanje krvi ne kvari post. Ibn Hazm veli: Nema sumnje da je vjerodostojan hadis: "Omrsio se i onaj koji pušta i onaj kome se pušta krv." Međutim, u hadisu Ebu Seida, čiji je sened pouzdan, nalazimo da je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, dozvolio da se postaču može pustiti krv. Po našem mišljenju treba postupiti u skladu sa ovim hadisom, pošto olakšica dolazi nakon čvrstog propisa, što opet, s druge strane, ukazuje da je on derogiran i stavljen van snage.

Na temelju svega spomenutog mi izvlačimo zaključak da ni vađenje krvi, kako se to praktikuje u našem vremenu, ne kvari post.