Tirmizi | 779

HADIS

Prenosi se od Ebu Bekra b. Abdur-Rahmana b. Harisa b. Hisama koji je kazao:

"Obavijestile su me, Aiša i Ummu Selema, Vjerovjesnikove, sallallahu alejhi ve sellem, supruge, da bi Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, (ponekad), nakon spolnog odnosa sa jednom od svoiih supruga, osvanuo džunub, pa bi se okupao i postio (taj dan)".

ARAPSKI

عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ هِشَامٍ، قَالَ أَخْبَرَتْنِي عَائِشَةُ، وَأُمُّ سَلَمَةَ زَوْجَا النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم كَانَ يُدْرِكُهُ الْفَجْرُ وَهُوَ جُنُبٌ مِنْ أَهْلِهِ ثُمَّ يَغْتَسِلُ فَيَصُومُ .

KOMENTAR HADISA

Mnogi dolaze u dilemu da li, nakon što u ramazanu ili izvan njega, tokom noći imadnu spolni odnos sa svojom suprugora i neokupani zaspu, ili, pak, tokom noći ejakuliraju u snu, i tako osvanu džunubi, mogu li taj dan postiti ili ne? Odgovor na ovu nedoumice pruža nam ovaj hadis. Na osnovu njega je većina učenjaka stala na stanovište, da taj dan treba postiti, svejedno da li se radilo o obaveznom postu, kao sto je ramazanski, ili pak, o dobrovoljnom postu, nafile.