Muslim | 1176
HADIS
Prenosi se od Aiše, r.a., da Vjerovjesnik, s.a.v.s., nije postio deset dana (zu-l-hidždžeta). (Muslim 1176)
ARAPSKI
عَنْ عَائِشَةَ، - رضى الله عنها - أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم لَمْ يَصُمِ الْعَشْرَ .
Prenosi se od Aiše, r.a., da Vjerovjesnik, s.a.v.s., nije postio deset dana (zu-l-hidždžeta). (Muslim 1176)
عَنْ عَائِشَةَ، - رضى الله عنها - أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم لَمْ يَصُمِ الْعَشْرَ .
Ovaj hadis kao argument navode oni koji pokuđenim smatraju post prvih devet dana zu-lhidždžeta, jer se pod ovih deset dana misli na dane zu-l-hidždžeta s početka mjeseca. Ali, većina islamskih učenjaka, na osnovu drugih, također, vjerodostojnih hadisa koje bilježe imami Buhari i Muslim navodi da je posebno pohvaljeno i poželjno postiti ovih devet dana, posebno deveti dan, odnosno Dan Arefata, jer je Poslanik, s.a.v.s., u jednom predanju naveo da su dobra djela najbolje nagrađena u prvih deset dana zu-l-hidždžeta. Što se tiče ovih riječi 'Aiše, r.a., ulema ih tumači u smislu da Poslanik, s.a.v.s., nije postio zbog toga što je putovao, bio bolestan, ili, jednostavno, 'Aiša, r.a., nije vidjela da je Poslanik, s.a.v.s., te dane postio.