Muslim | 985
HADIS
Prenosi se od Ebu Seida el-Hudrija, r.a., da kaže:
Izdvajali smo na ime zekatu-l-fitra jedan sa' hrane, ili jedan sa' ječma, ili jedan sa hurmi, ili sasira, ili sa suhog grožđa.
ARAPSKI
حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، قَالَ قَرَأْتُ عَلَى مَالِكٍ عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ، عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدِ بْنِ أَبِي سَرْحٍ أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ، يَقُولُ كُنَّا نُخْرِجُ زَكَاةَ الْفِطْرِ صَاعًا مِنْ طَعَامٍ أَوْ صَاعًا مِنْ شَعِيرٍ أَوْ صَاعًا مِنْ تَمْرٍ أَوْ صَاعًا مِنْ أَقِطٍ أَوْ صَاعًا مِنْ زَبِيبٍ .
Svi hadisi koji govore o sadakatu-l-fitru ukazuju na to da se u vrijeme poslanika, S.a.v.s., i prvih generacija izdvajala isključivo hrana kao sadakatu-l-fitr. To je i ostao stav većine islamske uleme, koja smatra da je hrana jedina namirnica kojom se može podmiriti sadakatu-l-fitr. Stav imama Ebu Hanife je da je dozvoljeno sadakatu-l-fitr izdvojiti i u novcu.