Propisao je Allah, dž.š., mom umetu pedeset namaza. S tim propisom sam se vraćao, dok nisam susreo Musaa, a.s., koji me je pitao: - Šta je Gospodar naredio tvom umetu? 

- Naredio im je pedeset namaza. – odgovorio sam.

- Vrati se do svog Gospodara! Zaista, tvoj umet neće biti u stanju to podnijeti.

Ja sam se vratio do svog Gospodara, te me je On oslobodio jednog njhovog dijela[1]. Poslije sam se vratio do Musaa i obavijestio ga o tome, a on mi reče: - Vrati se do svog Gospodara, jer tvoj umet to neće moći podnijeti.

Opet sam se vratio do svog Gospodara, a On reče: - Njih (namaza) je pet, a njih (nagrada) je pedeset, nema promjene onoga što bude kazano kod Mene.

Potom sam došao do Musaa, koji reče: - Vrati se do svog Gospodara!

Odgovorio sam mu: Već sam se zastidio svog Gospodara.

 

[1] Za dio izjave: Pa me je On oslobodio jednog njihovog dijela već je naprijed navedeno da upotreba riječi شطر dolazi u značenju: dio. On iznosi pet, kao što stoji u vjerodostojnoj predaji: Pa mi je On smanjio za pet u kojoj je dodao da je smanjivanje iznosilo po pet. Rekao je Hafiz Ibn Hadžer: „Taj dodatak je vjerodostojan i pojašnjava ono što svaka od predaja sadrži, kao i ono što sadrži hadis u kojem se navodi riječ pola, a u kojem se ne spominje broj vraćanja“ (od Nevevija i Kastillanija) Uz to, hadis nosi u sebi potvrdu velike milosti vjerovjesnika prema vjernicima, kao što je brinuo Musa, a.s., za Muhammedov, s.a.v.s., ummet, tražeći od njega da se vrati Gospodaru i zatraži olakšanje.

Musa je na manjem stepenu od Ibrahima, a.s., zbog toga što je razgovarao s Allahom, te je njegova dužnost obraćanje, a Ibrahim je prijatelj Allahov, te je njegov položaj pokornost, zato što se on pokorio naredbi da zakolje svog sina i bacanju u vatru, a u obje situacije Allah je iskazao Svoju milost prema njemu. A Allah najbolje zna!

"> Propisao je Allah, dž.š., mom umetu pedeset namaza. S tim propisom sam se vraćao, dok nisam susreo Musaa, a.s., koji me je pitao: - Šta je Gospodar naredio tvom umetu? 

- Naredio im je pedeset namaza. – odgovorio sam.

- Vrati se do svog Gospodara! Zaista, tvoj umet neće biti u stanju to podnijeti.

Ja sam se vratio do svog Gospodara, te me je On oslobodio jednog njhovog dijela[1]. Poslije sam se vratio do Musaa i obavijestio ga o tome, a on mi reče: - Vrati se do svog Gospodara, jer tvoj umet to neće moći podnijeti.

Opet sam se vratio do svog Gospodara, a On reče: - Njih (namaza) je pet, a njih (nagrada) je pedeset, nema promjene onoga što bude kazano kod Mene.

Potom sam došao do Musaa, koji reče: - Vrati se do svog Gospodara!

Odgovorio sam mu: Već sam se zastidio svog Gospodara.

 

[1] Za dio izjave: Pa me je On oslobodio jednog njihovog dijela već je naprijed navedeno da upotreba riječi شطر dolazi u značenju: dio. On iznosi pet, kao što stoji u vjerodostojnoj predaji: Pa mi je On smanjio za pet u kojoj je dodao da je smanjivanje iznosilo po pet. Rekao je Hafiz Ibn Hadžer: „Taj dodatak je vjerodostojan i pojašnjava ono što svaka od predaja sadrži, kao i ono što sadrži hadis u kojem se navodi riječ pola, a u kojem se ne spominje broj vraćanja“ (od Nevevija i Kastillanija) Uz to, hadis nosi u sebi potvrdu velike milosti vjerovjesnika prema vjernicima, kao što je brinuo Musa, a.s., za Muhammedov, s.a.v.s., ummet, tražeći od njega da se vrati Gospodaru i zatraži olakšanje.

Musa je na manjem stepenu od Ibrahima, a.s., zbog toga što je razgovarao s Allahom, te je njegova dužnost obraćanje, a Ibrahim je prijatelj Allahov, te je njegov položaj pokornost, zato što se on pokorio naredbi da zakolje svog sina i bacanju u vatru, a u obje situacije Allah je iskazao Svoju milost prema njemu. A Allah najbolje zna!

"/>

Eciklopedija hadisa | Nesai

Prenosi se od Ibn Šihaba, a rekli su Enes b. Malik i Ibn Hazm, obojici im se Allah smilovao, da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: 

Propisao je Allah, dž.š., mom umetu pedeset namaza. S tim propisom sam se vraćao, dok nisam susreo Musaa, a.s., koji me je pitao: - Šta je Gospodar naredio tvom umetu? 

- Naredio im je pedeset namaza. – odgovorio sam.

- Vrati se do svog Gospodara! Zaista, tvoj umet neće biti u stanju to podnijeti.

Ja sam se vratio do svog Gospodara, te me je On oslobodio jednog njhovog dijela[1]. Poslije sam se vratio do Musaa i obavijestio ga o tome, a on mi reče: - Vrati se do svog Gospodara, jer tvoj umet to neće moći podnijeti.

Opet sam se vratio do svog Gospodara, a On reče: - Njih (namaza) je pet, a njih (nagrada) je pedeset, nema promjene onoga što bude kazano kod Mene.

Potom sam došao do Musaa, koji reče: - Vrati se do svog Gospodara!

Odgovorio sam mu: Već sam se zastidio svog Gospodara.

 

[1] Za dio izjave: Pa me je On oslobodio jednog njihovog dijela već je naprijed navedeno da upotreba riječi شطر dolazi u značenju: dio. On iznosi pet, kao što stoji u vjerodostojnoj predaji: Pa mi je On smanjio za pet u kojoj je dodao da je smanjivanje iznosilo po pet. Rekao je Hafiz Ibn Hadžer: „Taj dodatak je vjerodostojan i pojašnjava ono što svaka od predaja sadrži, kao i ono što sadrži hadis u kojem se navodi riječ pola, a u kojem se ne spominje broj vraćanja“ (od Nevevija i Kastillanija) Uz to, hadis nosi u sebi potvrdu velike milosti vjerovjesnika prema vjernicima, kao što je brinuo Musa, a.s., za Muhammedov, s.a.v.s., ummet, tražeći od njega da se vrati Gospodaru i zatraži olakšanje.

Musa je na manjem stepenu od Ibrahima, a.s., zbog toga što je razgovarao s Allahom, te je njegova dužnost obraćanje, a Ibrahim je prijatelj Allahov, te je njegov položaj pokornost, zato što se on pokorio naredbi da zakolje svog sina i bacanju u vatru, a u obje situacije Allah je iskazao Svoju milost prema njemu. A Allah najbolje zna!

Keywords & Tags

sunnet, hadis, iman, Poslanik, poslanik Muhammed, predaja, enciklopedija hadisa, hadisi kudsijj,Buharija, Muslim, Ebu Davud, Ibn Madže, Tirmizi, Darekutni, Nesai, Taberani, Malik, Bezzar, Darimi, Nevevi, Kenan Musić, Šefik Kurdić, Bejheki, sahih, hasen, daif, vjerodosojan hadis, lanac prenosilaca, Ebu Hurejre, , hudejbija, uhud, hendek, ibadet, grijesi, sadaka, bereket, šerijat, šerijatsko, mubah, mustehab, mukabela, lejletul bedr, lejletul kadr, hidžr, miradž, Allahova imena, Allahova svojstva, ahiret, azab, kabur, mizan, hifz, mesela, Ibn Abbas, vakuf, kader, mushaf, Ebu Hanife, Rumi, iskušenje, Bog, Božije, dunjaluk, skraćivanje namaza, spajanje namaza, kijam, prvi uvjet, kibla, vaktija, din, džennet, džehenem, sifat, Rahman, vadžib, edeb, hadiske predaje

Contact Us

Adress: Kovaci 36, 71000 Sarajevo Bosnia-Herzegovina

email: info@islam.ba

Uputstvo

O Platformi